Jaaroverzicht 2018: de hoogtepunten van Liefde voor Reizen

Wat een jaar was 2018! Veel gezien, gedaan en vooral veel mensen weer geïnspireerd. Het jaar begon voor Marloes met een onvergetelijke trip. Zij was dolblij, want ze mocht met Voigt Travel mee naar Zweeds Lapland, een reis die ze niet snel meer zal vergeten. Marloes heeft samen met Bert o.a. het zuiden van Frankrijk uitgelicht en het mooie Friesland ontdekt.

In het voorjaar stond er voor Martin en Jesper een stedentrip naar Keulen op de planning en gingen zij een paar maanden later richting Portugal om Porto en Lissabon te ontdekken. Ook hebben zij in samenwerking met het Duitse verkeersbureau Brandenburg ontdekt en uitgelicht en een adembenemende rondreis door Schotland gemaakt in het najaar.

Benieuwd wat voor mooie plekken wij nog meer ontdekt hebben? Bekijk dan deze mooie video en zie ons volledige jaaroverzicht met hoogtepunten!

Jaaroverzicht Liefde voor Reizen

1. Auteur

De redactie van Liefde voor Reizen schrijft dagelijks over de laatste reistrends en andere inspirerende onderwerpen op reisgebied. Volg ons ook op social media.